Telefoontrainingen op maat

 

Geen organisatie is hetzelfde en de wensen en behoeften t.a.v. telefoontrainingen wisselen dan ook sterk. Daarom heb ik jaren geleden gekozen om telefoontrainingen op maat aan te bieden. De leerdoelen uit uw organisatie staan centraal in de training die ik speciaal, na overleg met u, voor u samen zal stellen.

De telefoon is en blijft een belangrijk communicatiemiddel, ook voor uw bedrijf. Uw klant heeft altijd behoefte aan een professioneel en persoonlijk gesprek. En laten we het goed luisteren naar uw klant zeker niet vergeten. Met name daardoor kunnen uw medewerkers de signalen filteren waar ze oplossingsgericht mee aan de slag kunnen. Uw klant wordt gehoord en geholpen.

Training in teamverband
Ik geloof in incompany-telefoontraingen, in een aanpak waarbij ik het hele team dezelfde training kan geven. Het gevolg daarvan is dat het hele team gezamenlijk een nieuwe weg in zal slaan en daardoor sneller en betere resultaten met elkaar boekt. Mijn doel is om iedere deelnemer de aandacht te geven die hij of zij verdient. Daarom werk ik altijd in kleine groepen met maximaal 8 deelnemers. Uit ervaring weet ik dat deelnemers een kleine en veilige setting erg waarderen.

Individuele training
Regelmatig komt het voor dat ik een individuele training mag verzorgen, een 1-op-1 training waar ik gebruik maak van een stappenplan. Een stappenplan die ik na overleg met u en de desbetreffende deelnemer samen zal stellen.